ПЦП Оръжия

4 thoughts on “ПЦП Оръжия”

  1. надявам се никой да не ползва информацията от този материал за нещо сериозно! авторът е писал …. ако не пълни глупости, то поне крайно профански неща. описваните в материала оръжия са пневматични, работещи с контейнер СО2 – и така и са известни, СО2 пневматики. РСР, или ПЦП на български, е съвсем друго нещо – оръжие, снабдено с постоянен резервоар за ВЪЗДУХ, който се ПРЕзарежда посредством външен източник /помпа или бутилка/. РЕЗЕРВОАРА Е ПОСТОЯНЕН, и когато се изпразни, просто се напълва пак. именно това и означава съкращението РСР – PreCharged Pumps

  2. Явно си пропуснал първия абзац на темата ми но Благодаря🙂 А дали са пълни глупости, информацията, както съм описал по горе е събирана от различни форуми, където съм перефразирал мнения на хора запознати с това.
    Инфото, което съм публикувал е чисто повърхностно за някаква представа, а не да задоволи капризите на най вманиачените, но Благодаря🙂

  3. хм, поправям се – макар че мисля, че го уточних и в първото изказване – не са пълни глупости, всичко е вярно, ама се отнася за СО2. РСР е друго – обяснил съм го. абе добре е, че те интересува оръжието, пък познанията се трупат постепенно.

Вашият коментар

