Сънят! Като обществен враг!!

4 thoughts on “Сънят! Като обществен враг!!”

  1. Аз попринцип съм съгласна с тебе.. донякъде 😛 Обаче как да не спя като ми се спи! Ся е 10:32 am., станах преди 20 мин, легнах си 2 и нещо… Спи ми се още!…
    Имаш ли лек срещу съня… :/
    😀

  2. Дали сънят е обществен враг не съм много сигурна. Мисля си, че просто е по-силен от нас:)А що се отнася до онези терористи дето се мъчеха да те приспиват като малък ………….. може би просто са искали да си починат малко 🙂 от твоето желание да правиш твоите си неща (каквито и да бяха те) 🙂

  3. Долу съня! Съня на сапун! и прочие анти сънни лозунги 🙂

    Ех ако не беше толкова наложително да спим от време на време… 😀

  4. Само да отбележа, че „запознати“ казват, че СЪНЯТ е здраве и красота и дълголетие или „бонус“ време да „твориш“ чудеса 🙂

Вашият коментар

