С мерак всичко става :) било то и за RAM памет

3 thoughts on “С мерак всичко става :) било то и за RAM памет”

  1. Тия случки сташно ме развеселиха. На мен лично и през ум няма да ми мине да правя каквато и да било интервенция по компа без твоя компетентен и подробен инструктаж. 🙂

  2. Това ми напомня за случката как си стоя на моя комп и докато си стоя, монитора се изклщчва, компютъра бачка. Само дето при мене не беше от рамта, ами просто ми изгоря монитора, в следствие на което стоях без монитор повече от месец :):)

  3. Хахаха… така беше.. Рама на обратно. Култово! Добре, че имам приятели в сервиза, та дъното мина гаранционно 😀 😀

    Ей ма до живот ще ме бъзгат за тая рам ей 😀

Вашият коментар

