„Into The Wild“ by Sean Penn

6 thoughts on “„Into The Wild“ by Sean Penn”

  1. Изненадах се да видя поста ти, защото имам в блога си подобен. И аз бях поразанеа от филма толкова, колкото теб и наистина се радвам, че намирам човек, който също харсева историята. Надявам се нямаш против да сложа блога ти във връзките си, защото ми харесва как пишеш и ще ми е приятно да те чета?

  2. Не нямам нищо на против. Благодаря ти раздвам се, че ти е харесло и споделя ме едно и също мнение🙂 Филмът наистина попи в мен!!!

  3. :))) след две толкова ентусиазирани впечатления вероятно наистина си заслужава да се гледа! :))

  4. chak sega uspqh da gledam filma, no opredeleno e mnogo dobyr. haresa mi :)…

    PS. sorry che ne pisha na kirilica, no na komiutyra, na koito sym neshto nqma🙂

Вашият коментар

