Heath Ledger 1979 – 2008

5 thoughts on “Heath Ledger 1979 – 2008”

  1. Колко жалко…и колко е несправедлив живота!:( Толкова млад, а вече мъртъв 😦

  2. Всъщност, аз не знам почти нищичко за този човек , освен, че е участвал във филма „Десет неща, които мразя в теб“, който съм гледала и помня смътно…но все пак ще кажа – Браво , че си уважил този човек, прави ти чест .. :]

  3. Добре де, черен ден е, само че никой не разбра ли вече как точно и защо е умрял? Не ми дава мир този въпрос-как? Това е много странна смърт без никои нищо да казва, не мисли те ли? Аз не приемам, че е нормално това… Имам хубави спомени оу филмите с него, страхотен актьор и като човек чета че бил добур…защо тогава?

  4. това е лубимия ми актиор….Гледала съм вси4ките му филми ,мн ми е мъ4но за него,а в полдно време мисля само за неговите филми …Беше страхотен

Вашият коментар

