Случайност или НЕ

7 thoughts on “Случайност или НЕ”

  1. Много добре написани съждения, Иво трябва да ми напишеш есето на Toefl хихихи🙂, но все пак аз си оставам зад моето твърдение че нищо на света не е случайно, въпреки че не винаги успяваме да разберем знаците на съдбата и причините поради които тя се меси… А има ли съдба? Дали съдбата ни избира или ние трябва сами да избираме съдбата си? Ако някои може да ми отговори на този въпрос ще съм много благодарна :):):)
    Хихи, ще пием ром като се върнеш🙂
    А спора ще го продължим в skype😛🙂😉😛

  2. Няма случайни неща… ма сега не мога да споря, понеже някой ме събуди в 02:48, да ми каже че е писал за случайността и съответно сега ми се спи.😀

  3. Няма случайни неща и аз така смятам, само че не всичко е дело на съдбата… има и други тъмни сили, които се месят в нещата ни!!! и те ще бъдат изтребени някой ден🙂🙂🙂

  4. Не мислиш ли, че ще бъде страхотно да имаше съдба – с неините случайности, на коята да прехвърляме отговорността за последиците на своите действия(обикновено грешни)???Ще трябва да те разочаровам! Ти си Съдбата, твоя избор е НЕслучаен!Това, което ни различава от животните е мисълта, способността да анализираме и желанието да проектираме…Това е Съдбата – да имаме право да избираме! Останалото е резултат от избора и действията на другите около теб!:)))

  5. Здравейте! Прочетох темата внимателно и не мога да кажа категорично, че има или няма случайни неща. Но,ако трябва да изкажа мнение ще кажа,че според мен има известна доза случайност в нещата, който се случват на нас и около нас,но не всичко е случайност. Аз смятам, че има някой, който предварително всичко е наредил, наречете го както искате дори съдба,но случайност влиза в друга категория.

  6. Здравейте! Интересна тема за размисъл…. Аз смятам, че вероятно има случайни неща, но не чак до там, че случайността да ръководи един цял живот. Вероятно има една висша сила, която си е подредила всичко как да стане. В никакъв случай не отричам случаините неща, но не мога да се съглася, че всичко е просто случайност,тогава къде остава съдбата,А?

  7. според мен слъ4аиноста не су6тествува,вси4ко ни е писано да се слу4и.Вси4ко е съдба.

Вашият коментар

